Together for biodiversity

Utente CAIC83900V-aut

da Caic83900v-aut

0

Gli insegnanti di scuola primaria con i loro alunni possono partecipare al concorso artistico “Together for biodiversity”. Il contest, realizzato nell’ambito del progetto Erasmus+ “School Biodiversity Alliance”, sarà una grande occasione per insegnare ai nostri alunni l’importanza della protezione della biodiversità. I vincitori riceveranno un kit di materiali scolastici per la classe.

Per prendere visione del regolamento, cliccare sul documento allegato.

Primary school teachers and their students can participate in the “Together for biodiversity” art competition. The contest, created as part of the Erasmus+ project “School Biodiversity Alliance”, will be a great opportunity to teach our students the importance of protecting biodiversity. The winners will receive a kit of school supplies for the classroom.

To view the regulation, click on the attached document.